#FetsxCat

#FetsxCat

dimecres, 16 de novembre del 2011

L'ÚLTIMA I MARXEM



Dinar col·loqui amb Montserrat Candini.
17 de novembre a les 14h

Molts dels que em coneixeu sabeu que sóc molt crític a l’hora de defensar un candidat, però jo ja tinc el vot molt clar i, és que el panorama polític que tenim... Dos grans partits (PP i PSOE=PSC) que es presenten en clau espanyola, no us deixeu enganyar si sentiu a dir que ells es presenten per Catalunya, ja que la realitat s’imposa. Què han fet els 25 diputats del PSC aquests darrers 4 anys? Mirar per Catalunya?? Més aviat jo diria que el que han fet ha estat sumar-se al que el PSOE els dictaminava, per exemple per demanar els 1.400 milions d’euros del Fons de competitivitat on van votar en contra a que l’estat ens tornes a CATALUNYA aquests diners que ens deu.

Però, es clar , alguns em direu ara és diferent, ara estem parlar del PPC, de debò creieu que el diputats del PPC faran res pel nostre país? Evidentment que NO!, a partir del mateix dia 21 de novembre es posaran sota les ordres de Madrid i serà un bloc general, entre diputats del PPC i la resta. Ja que el que pretenen és recentralitzar l’estat Espanyol, reduint les competències de la Generalitat de Catalunya, entre d’altres, i tornar-les a l’estat. I per més inri, tinc claríssim que no els tremolarà la mà ni al PPC ni al PSC a unificar-se per anar en contra de Catalunya, un exemple ben clar vas ser, no fa gaire, on la reforma exprés de la Constitució que de forma unilateral van dur a terme, els dos partits, sense tenir en compte la resta de forces polítiques.

A tot això, com sabeu, Convergència i Unió demana el concert econòmic i un bon pacte fiscal, doncs si escolteu les declaracions del Sr Rajoy veureu que no te pas cap interès en concedir res de res, no sap ni de que li estan parlant.

Si per casualitat fins ara no ho teníem clar, en el darrer any Espanya ens ha deixat més clar que mai, per mitjà del Tribunal Constitucional, que Catalunya no pot avançar més en el marc polític de l’Estat espanyol. I al mateix temps ha qüestionat el model de difusió de la nostra llengua.Un sistema d’immersió lingüística que és el valedor de la cohesió social del nostre País, del seu futur i que ha estat lloat internacionalment.

Per tots aquests motius, entre molts altres, el proper dia 20-N hem d’anar a votar en clau de país, per Catalunya, tenint clar que l’únic partit que pot defensar els nostres interessos, amb grup parlamentari propi, és el de Convergència i Unió. No si val pensar en “bé, jo voto al PP perquè estic cansat del que hi ha ara i, CiU n’estic convençut que vetllarà per Catalunya igualment” ja que si Convergència no té el suport de tots els catalans i catalanes, haurem retallat la veu de Catalunya i el dret a queixar-nos perquè la responsabilitat del camí que haurem marcat serà tota nostra.

És per això que jo ho tinc molt clar, no estic disposat a seguir combregant en rodes de molí! Per això espero que aquesta sigui l’ÚLTIMA I MARXEM!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada